Шановні клієнти та партнери!

Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю. 

Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.

Як і раніше, ми надаємо послуги:

  • зберігання документів в нашому архівосховищі;
  • архівації та впорядкування паперів.

Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.

Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!

Українська Архівна Компанія 🇺🇦

DATA ENTRY

We have had leading position in the field of data entry and processing services in the Ukrainian market for over 3 years. We have developed and successfully implemented a number of solutions for the state and private companies, public organizations, government bodies.

Entry accuracy, customer-tailored approach and quality of the performed works at all stages are the main reasons why people choose us as the data entry and processing partner.

Data Entry and Processing Examples:

  • Processing and entry of loyalty program applications,
  • Data entry from all types of forms and blank sheets,
  • Data entry from handwriting,
  • Entry and processing of insurance certificates,
  • Entry and processing of tax invoice registries
  • Commercial invoice registry compilation,
  • Registry compilation of any document types,
  • Database check for completeness and accuracy of entered data,
  • Filling databases with pre-set characteristics,
  • Online data entry, off-line data entry,
  • 1С data entry,
  • Data entry into client's CRM

LOYALTY PROGRAM APPLICATIONS PROCESSING

Ukrainian Archive Company offers complex solutions for gathering and processing of loyalty programme marketing information for trading networks or any other enterprises, gathering personal customers’ information.

We provide the entire process of gathering applications in collection points all over Ukraine or Russia, delivery to the place of processing, scanning, data entry, performed by our operators, packaging and inventory of paper applications and sending into our archive for further storage according to the Personal Information Protection Act.

Our clients either receive from us finished database in electronic format for further entering into their loyalty programme processing system or operators enter application data directly into the client's online system.

Every month our operators process over 300,000 applications!

INSURANCE CERTIFICATE DATA ENTRY AND PROCESSING

Ukrainian Archive Company provides the service of central insurance certificate entry.

For higher efficiency of internal business processes insurance companies tend to centralise the process of insurance certificate entry both in 1C and specific programme solutions. Ukrainian Archive Company operators enter insurance certificates into unified database faster and cheaper, than it could have been done by the insurance company employees themselves.

Registers of tax invoices, commercial invoices, employee personal records, all kinds of contracts – everything will be compiled and delivered to our clients accurately and precisely in time.

HANDWRITING ENTRY

When it is necessary to enter information from the handwritten text in the database, to use the hand-written document in CRM and Electronic Document Management System, work of data entry operators is irreplaceable. UAC staff professionally process all kinds of handwritten documents of different complexity levels, type and age.

COMPILING INVENTORIES AND REGISTERS

Based on many years of experience in archival documents processing and storage, Ukrainian Archival Company performs projects on compiling inventories and registers of the documents on the various types of media. We work with companies, which require the list of documents by the agreed criteria — collection companies, call-centres, transport-forwarding companies, retail chains and other organization.

Registers of tax invoices, commercial invoices, employee personal records, all kinds of contracts – everything will be compiled and delivered to our clients accurately and precisely in time.

CATALOGING

Cataloging is structuring of the information by certain criteria. Cataloging is used for systematization, records of availability and rapid retrieval of text and graphic documents, books, articles, periodicals etc. Cataloging includes creation of the inventories, labeling and packaging of documents for further storage.

DIRECTORY CONSISTENCY CHECK

When entering data, the main criterion for assessing the quality of works is the accuracy of data entry, for which purpose the entered data consistency with the appropriate directories is checked. For example, address information, full name, industry terms are checked for consistency, set data formats — the phone number, date of birth, etc are checked.

DATA ENTRY INTO 1С ENTERPRISE

Our company provides services for on the entry of information from the documents into the customer’s operating systems. For example, service on data entry from the accounting source documents into 1C Enterprise software. At the same time, our staff can work both remotely, at UAC territory, and at the customer’s workplaces.

References

“Ukrainian Archive Company has been a partner for SPORTMASTER UKRAINE, LLC in the sphere of loyalty program data processing since 2011. During the cooperation Ukrainian Archive Company approved itself as a reliable business partner, who always performs all the work on the highest quality level within the established deadlines. Working together with Ukrainian Archive Company helped us optimize our internal business processes, shorten time of registration and application processing, create a unified archive, store a great amount of information on their server. We are sure in our long-term and reliable partnership!”


SPORTMASTER
UKRAINE

Download

Our brochures


News

30.01.2017. По итогам 2016 года Украинская Архивная Компания вышла в лидеры по реализации проектов по обработке Программ Лояльности крупных сетей. Нашими новыми клиентами за 2016 и начало 2017 стали такие крупные сети как сеть 46  магазинов Дома Игрушек, более 50 точек сети супермаркетов «VARUS», сеть супермаркетов «Лоток», мережа аптек «D.S. », сети спортивной одежды«Adidas» и «Reebok», ТЦ «Караван».

Так же УАК реализованы проекты по созданию Электронных архивов предприятий, государственных ведомств, крупных  компаний. На сегодняшний день, на повестке дня стоит задача введения усовершенствованной единой программ мы для формирования массивов электронных архивов.

24 листопада 2016 року. Українська Архівна Компанія стала переможцем  в тендерных торгах реалізації проекту: «Послуги зі створення комп’ютерних архівів за кодом  CPV за ДК  021:2015 72252000-6), а саме  послуги архівування документації управління пайової участі за період 1999 – 2005 роки». Замовник: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

FREE TO ASK

Add file:

Download

Presentation

Social