Шановні клієнти та партнери!

Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю. 

Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.

Як і раніше, ми надаємо послуги:

  • зберігання документів в нашому архівосховищі;
  • архівації та впорядкування паперів.

Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.

Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!

Українська Архівна Компанія 🇺🇦

АУТСОРСИНГ ПРОЦЕСІВ

Українська Архівна Компанія спеціалізується на аутсорсинговому обслуговуванні підприємств у сфері цифрової обробки інформації. Ми розробляємо і реалізовуємо індивідуальні проекти зі створення електронних архівів, каталогів, баз даних, впроваджуємо системи електронного документообігу.

Навіщо Вашій компанії підбирати і навчати персонал, стежити за якістю виконання робіт, організовувати додаткові робочі місця, якщо фахівці УАК виконають для Вас роботи з оцифрування інформації та автоматизації бізнес-процесів на високому рівні, спираючись на свій багаторічний досвід?

Ми працюємо з різними замовниками та обсягами. Для нас не існує важливих і не значних клієнтів. Ми працюємо з документами та професійно виконуємо свою роботу.

РІШЕННЯ ДЛЯ ФІНАНСОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Серед наших замовників —  багато банків, інвестиційних та лізингових компаній, кредитних спілок, інших підприємств, що працюють у фінансовому секторі. Для підприємств даної групи ми надаємо такі послуги як: сканування зразків підписів та кредитних договорів, обробка банківських записів, створення електронних картотек клієнтів, введення інформації з форм та анкет опитувань програм лояльності, створення централізованого електронного сховища архівних документів, віддалене зберігання інформації на захищеному сервері УАК , конфіденційне знищення вихідних документів на території замовника або на своїй території.

РІШЕННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА

Зараз, як ніколи в світі, спостерігається тенденція глобальної комп'ютеризації інформаційних потоків, що використовуються державними організаціями та органами управління і влади. На державному рівні реалізуються проекти зі створення баз даних для надання державних і муніципальних послуг, створюються єдині сховища інформації про громадян, земельні ресурси і нерухомість, створюються довідкові та інформаційні сервіси, оцифровуються матеріали державних музеїв та бібліотек, тощо. УАК неодноразово вигравала конкурси на виконання робіт з реалізації проектів як регіонального, так і державного масштабів.

Для підприємств державного сектору ми надаємо наступні послуги: вводимо інформацію в бази даних, коректуємо і створюємо реєстри та довідники, створюємо електронні бібліотеки, скануємо документи, впроваджуємо систему електронного документообігу як в окремі відділи організації, так і в системи територіально розподілених підрозділів, створюємо електронні архіви, тощо.

РІШЕННЯ ДЛЯ МЕДИЧНИХ І ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Ми пропонуємо комплекс рішень для обробки інформації медичного та фармацевтичного направлення: створення бази електронних амбулаторних карт пацієнтів, перевірка бази на відповідність довідникам, створення електронних картотек, каталогізація документації, історій хвороби, довідкової літератури, створення електронних архівів історій хвороб, бухгалтерської та кадрової документації, впровадження системи автоматизації документообігу, послуги захищеного зберігання інформації на сервері УАК.

РІШЕННЯ ДЛЯ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ

Перетворення даних у цифровий формат, створення централізованої бази інформації та автоматизація потоку документів значно спрощують роботу співробітників страхової компанії та їх взаємодію з зовнішнім середовищем і клієнтами. Ми маємо досвід виконання робіт зі сканування і каталогізації страхових свідоцтв та полісів, створення електронних бібліотек довідкової літератури, введення даних анкет опитувань, створення електронних архівів інформації, виконання інших робіт.

РІШЕННЯ ДЛЯ АДВОКАТСЬКИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Українська Архівна Компанія надає весь спектр послуг з обробки юридичної та адвокатської документації. Ми працюємо з даними компаній, починаючи з податкової адвокатури та закінчуючи компаніями, що ведуть господарські та кримінальні справи. Для цих підприємств ми створюємо електронні бібліотеки нормативних актів та типових документів, створюємо архіви угод і договорів, набираємо рукописні тексти, вводимо інформацію в бази даних, скануємо заяви, довідки, скарги, претензії, клопотання, характеристики, судові рішення, обробляємо кореспонденцію, виконуємо роботи з каталогізації документів, створюємо бази довірителів і контрагентів, надаємо послуги зберігання адвокатської та юридичної інформації, тощо.

РІШЕННЯ ДЛЯ ПРОЕКТНИХ І ІНЖЕНІРІНГОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

УАК проведе комплексні роботи з обробки документації інжинірингових та проектних організацій. Ми здійснюємо введення даних в довідники про матеріали, створюємо електронні бази даних типових рішень і алгоритмів розрахунків, виконуємо роботи з каталогізації нормативно-довідкової документації, скануємо та індексуємо графічну інформацію, векторизуємо відскановані креслення і блок-схеми, здійснюємо набір текстів передпроектних досліджень, технічних завдань і пропозицій, впроваджуємо систему автоматизації документообігу (з відстеженням версійності та актуальності документів, термінів виконання проектів) як в окремих відділах, так і на підприємстві в цілому, створюємо електронні архіви проектних та інжинірингових рішень.

РІШЕННЯ ДЛЯ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ

У наш час, для будь-якої компанії, незалежно від її розміру та виду діяльності, існує актуальна задача конвертувати великий масив інформації з паперових носіїв в електронний вигляд.

Українська Архівна Компанія спеціалізується на цифровій обробці інформації. Ми готові професійно виконати сканування, індексацію, розпізнавання та каталогізацію будь-яких документів Вашої компанії, набрати рукописні тексти, ввести дані з первинної документації в програму 1С підприємство. Ми обробляємо будь-які масиви інформації у короткий термін — створюємо електронні бібліотеки, каталоги, архіви документів, електронні бази даних. Ми автоматизуємо документообіг на підприємствах, прискорюючи їх бізнес-процеси. Ми працюємо з документами, і наша робота нам подобається!

Референції

«ООО «Украинская Архивная Компания» является партнером ООО «СПОРТМАСТЕР-УКРАИНА» в области обработки данных программы лояльности с 2011 года. В процессе сотрудничества ООО «Украинская Архивная Компания»  зарекомендовала себя как надежный деловой партнер, который профессионально и качественно выполняет работу в четко установленные сроки. Сотрудничество с  ООО «Украинская Архивная Компания» позволило нам оптимизировать внутренние бизнес-процессы, сократить время регистрации и обработки анкет, создать единое хранилище, хранить большой объем информации на их сервере. С уверенностью в долгосрочном и надежном сотрудничестве!»

ООО «Спортмастер
 -Украина»

Завантажте

Наші брошюри


Останні новини

 30.01.2017. За підсумками 2016 року Українська Архівна Компанія вийшла в лідери по реалізації проектів по обробці Програм Лояльності великих мереж. Нашими новими клієнтами за 2016 і початок 2017 стали такі великі мережі як мережа 46 магазинів Будинку Iграшок , більше 50 точок мережі супермаркетів «VARUS», мережа супермаркетів «Лоток», мережа аптек «D.S. », мережі спортивного одягу «Adidas »і« Reebok », ТЦ« Караван ».
Так само УАК реалізовані проекти по створенню Електроних Архівів Підприємств, Державних відомств, великих компаній. На сьогоднішній день, на порядку денному стоїть завдання введення вдосконаленої єдиної програми для формування масивів електронних архівів.

24 листопада 2016 року. Українська Архівна Компанія стала переможцем  в тендерных торгах реалізації проекту: «Послуги зі створення комп’ютерних архівів за кодом  CPV за ДК  021:2015 72252000-6), а саме  послуги архівування документації управління пайової участі за період 1999 – 2005 роки». Замовник: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

ЗРОБИТИ БЕЗКОШТОВНИЙ ЗАПИТ

Добавити файл:

Скачайте

Презентацію