Українська Архівна Компанія спеціалізується на аутсорсинговому обслуговуванні підприємств у сфері цифрової обробки інформації. Ми розробляємо і реалізовуємо індивідуальні проекти зі створення електронних архівів, каталогів, баз даних, впроваджуємо системи електронного документообігу.
Навіщо Вашій компанії підбирати і навчати персонал, стежити за якістю виконання робіт, організовувати додаткові робочі місця, якщо фахівці УАК виконають для Вас роботи з оцифрування інформації та автоматизації бізнес-процесів на високому рівні, спираючись на свій багаторічний досвід?
Ми працюємо з різними замовниками та обсягами. Для нас не існує важливих і не значних клієнтів. Ми працюємо з документами та професійно виконуємо свою роботу.
РІШЕННЯ ДЛЯ ФІНАНСОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Серед наших замовників — багато банків, інвестиційних та лізингових компаній, кредитних спілок, інших підприємств, що працюють у фінансовому секторі. Для підприємств даної групи ми надаємо такі послуги як: сканування зразків підписів та кредитних договорів, обробка банківських записів, створення електронних картотек клієнтів, введення інформації з форм та анкет опитувань програм лояльності, створення централізованого електронного сховища архівних документів, віддалене зберігання інформації на захищеному сервері УАК , конфіденційне знищення вихідних документів на території замовника або на своїй території.
РІШЕННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЙ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА
Зараз, як ніколи в світі, спостерігається тенденція глобальної комп'ютеризації інформаційних потоків, що використовуються державними організаціями та органами управління і влади. На державному рівні реалізуються проекти зі створення баз даних для надання державних і муніципальних послуг, створюються єдині сховища інформації про громадян, земельні ресурси і нерухомість, створюються довідкові та інформаційні сервіси, оцифровуються матеріали державних музеїв та бібліотек, тощо. УАК неодноразово вигравала конкурси на виконання робіт з реалізації проектів як регіонального, так і державного масштабів.
Для підприємств державного сектору ми надаємо наступні послуги: вводимо інформацію в бази даних, коректуємо і створюємо реєстри та довідники, створюємо електронні бібліотеки, скануємо документи, впроваджуємо систему електронного документообігу як в окремі відділи організації, так і в системи територіально розподілених підрозділів, створюємо електронні архіви, тощо.
РІШЕННЯ ДЛЯ МЕДИЧНИХ І ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Ми пропонуємо комплекс рішень для обробки інформації медичного та фармацевтичного направлення: створення бази електронних амбулаторних карт пацієнтів, перевірка бази на відповідність довідникам, створення електронних картотек, каталогізація документації, історій хвороби, довідкової літератури, створення електронних архівів історій хвороб, бухгалтерської та кадрової документації, впровадження системи автоматизації документообігу, послуги захищеного зберігання інформації на сервері УАК.
РІШЕННЯ ДЛЯ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ
Перетворення даних у цифровий формат, створення централізованої бази інформації та автоматизація потоку документів значно спрощують роботу співробітників страхової компанії та їх взаємодію з зовнішнім середовищем і клієнтами. Ми маємо досвід виконання робіт зі сканування і каталогізації страхових свідоцтв та полісів, створення електронних бібліотек довідкової літератури, введення даних анкет опитувань, створення електронних архівів інформації, виконання інших робіт.
РІШЕННЯ ДЛЯ АДВОКАТСЬКИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Українська Архівна Компанія надає весь спектр послуг з обробки юридичної та адвокатської документації. Ми працюємо з даними компаній, починаючи з податкової адвокатури та закінчуючи компаніями, що ведуть господарські та кримінальні справи. Для цих підприємств ми створюємо електронні бібліотеки нормативних актів та типових документів, створюємо архіви угод і договорів, набираємо рукописні тексти, вводимо інформацію в бази даних, скануємо заяви, довідки, скарги, претензії, клопотання, характеристики, судові рішення, обробляємо кореспонденцію, виконуємо роботи з каталогізації документів, створюємо бази довірителів і контрагентів, надаємо послуги зберігання адвокатської та юридичної інформації, тощо.
РІШЕННЯ ДЛЯ ПРОЕКТНИХ І ІНЖЕНІРІНГОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
УАК проведе комплексні роботи з обробки документації інжинірингових та проектних організацій. Ми здійснюємо введення даних в довідники про матеріали, створюємо електронні бази даних типових рішень і алгоритмів розрахунків, виконуємо роботи з каталогізації нормативно-довідкової документації, скануємо та індексуємо графічну інформацію, векторизуємо відскановані креслення і блок-схеми, здійснюємо набір текстів передпроектних досліджень, технічних завдань і пропозицій, впроваджуємо систему автоматизації документообігу (з відстеженням версійності та актуальності документів, термінів виконання проектів) як в окремих відділах, так і на підприємстві в цілому, створюємо електронні архіви проектних та інжинірингових рішень.
РІШЕННЯ ДЛЯ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
У наш час, для будь-якої компанії, незалежно від її розміру та виду діяльності, існує актуальна задача конвертувати великий масив інформації з паперових носіїв в електронний вигляд.
Українська Архівна Компанія спеціалізується на цифровій обробці інформації. Ми готові професійно виконати сканування, індексацію, розпізнавання та каталогізацію будь-яких документів Вашої компанії, набрати рукописні тексти, ввести дані з первинної документації в програму 1С підприємство. Ми обробляємо будь-які масиви інформації у короткий термін — створюємо електронні бібліотеки, каталоги, архіви документів, електронні бази даних. Ми автоматизуємо документообіг на підприємствах, прискорюючи їх бізнес-процеси. Ми працюємо з документами, і наша робота нам подобається!