Шановні клієнти та партнери!
Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю.
Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.
Як і раніше, ми надаємо послуги:
- зберігання документів в нашому архівосховищі;
- архівації та впорядкування паперів.
Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.
Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!
Українська Архівна Компанія 🇺🇦
Пример реализации проекта
Клиент: Сеть магазинов модной одежды “COLINS”
Задача: Организация сбора анкет программы лояльности сети и предоставление готовой базы клиентов для дальнейшей обработки.
Решение: Украинская Архивная Компания организовала сбор по всем магазинам сети анкет программы лояльности клиента. За счет большого кол-ва клиентов и большого кол-ва торговых точек, по которым мы осуществляем сбор документов, мы смогли предложить существенное сокращение затрат на сбор и централизацию анкет.
Организованы прием и проверка комплектности партий анкет.
Потоковое сканирование и создание базы изображений всех оригиналов анкет программы лояльности.
Ввод данных по фиксированным полям нашими операторами и создание электронной базы личных данных клиентов сети.
Дальнейшее хранение бумажных анкет в нашем архивохранилище.
Результат: Сокращение затрат клиента на сбор, обработку и дальнейшее хранение анкет программ лояльности. Оптимизация бизнес-процессов внутри компании, ускорение получения готовых данных для дальнейшей работы, высвобождение собственного персонала, повышение качества данных за счет профессионального ввода и создания базы.
