Шановні клієнти та партнери!
Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю.
Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.
Як і раніше, ми надаємо послуги:
- зберігання документів в нашому архівосховищі;
- архівації та впорядкування паперів.
Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.
Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!
Українська Архівна Компанія 🇺🇦
Reference Project
Client: chain of fashion stores «COLINS»
Objective: The organization of collecting questionnaires for loyalty program of the chain and the provision of ready customer base for further processing.
Solution: Ukrainian Archival Company organized a collection of loyalty program customer profiles in all stores of the chain. Due to the large of number of customers and large of number of stores through which we carry out the collection of documents, we could offer a significant reduction in the costs of collection and centralization of profiles.
Organized receiving and verification the completeness of parties questionnaires. Streaming scan and creation a database of images of all originals profiles of the loyalty program.
Data entry at fixed fields by our operators and the creation of an electronic database of personal customer data.
Further storage of paper forms in our archive.
Result: Reduced costs of our client to the collection, processing and subsequent storage profiles loyalty programs. Optimization of business processes within the company faster getting finished data for further work, the release of its own staff, improving the quality of data by professional input and create a database.